محمد صلاح احتمال جدایی از لیورپول را رد نکرد.

از قرارداد محمد صلاح با لیورپول فقط یک فصل دیگر باقی مانده است و او در تابستان 2023 بازیکن آزاد خواهد بود. ستاره مصری تاکید کرد هنوز وضعیت آینده اش مشخص نیست.

صلاح در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

چیز زیادی در مورد تمدید قرارداد نمی توانم بگویم اما آنچه می توانم بگویم این است که مردم خیلی چیزها را نمی دانند. من نمی توانم خودخواه باشم و اکنون در مورد وضعیتم صحبت کنم. ما در مهم ترین مقطع برای تیم هستیم، بنابراین باید فقط در مورد تیم صحبت کنم، روی اتفاقات تیم تمرکز کنم و این مهمترین چیز است. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. امیدوارم خوشبین تر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

اطمینان از تمدید قرارداد؟ مطمئن نیستم؛ نه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم خیر. قبلا بارها در مورد آنچه می خواهم گفته ام. درخواست می کنم در حال حاضر به جزییات قرارداد من وارید نشوید زیرا شرایط بسیار حساسی برای تیم است. عملکرد من تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفته است؛ من یک حرفه ای هستم و دائماً با مربی حرف می زنم. تقریباً اولین نفری هستم که به تمرینات می آیم و آخرین نفری هستم که می‌ روم. می‌ دانم در حال انجام چه کاری هستم.

روی کسب جام ها تمرکز کرده ام و کامل در اختیار باشگاه هستم. لیورپول قبلاً هرگز فاتح 4گانه نشده اما در این فصل بسیار نزدیک هستم. در فرم خوبی قرار داریم. باید از این شرایط لذت ببریم و به دنبال همه جام ها برویم. من قبلا فتح چهارگانه را تجسم کرده ام و احساس دوست داشتنی بود. امیدوارم بتوانیم چهار جام را ببریم و اوقات خوشی در شهر داشته باشیم.

بازی با منچسترسیتی؟ آنها در خانه بازی می کنند و البته یک امتیاز بیشتر دارند بنابراین از مزیت هایی برخوردار هستند. ما هم در 10 بازی اخیر برنده شده ایم و سال هاست در کنار یکدیگر بازی می کنیم. می دانیم که در بازی های بزرگ باید چه کارهایی انجام بدهیم. به دنبال پیروزی هستیم اما مهم ترین موضوع این است که شکست نخوریم.