به گزارش "ورزش سه"، این روزها در اسپانیا همه‌جا صحبت از انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید است. او تا دیشب زمان داشت بند تمدیدش را فعال کند، ولی در نهایت این کار را انجام نداد تا همه چیز برای فروش او مهیا شود.

امباپه می‌خواهد تا پایان قراردادش بماند، ولی پاریس گفته که این غیرممکن خواهد بود. در اسپانیا اعتقاد دارند که رئال منتظر تماس پی اس جی برای تعیین قیمت نهایی است.

1903986

سیمئونه در مصاحبه با آ اس و در پاسخ به سوالی درمورد انتقال امباپه به رئال گفت: «فوق العاده است و من مشتاق رقم خوردن این انتقال هستم. این اتفاقی خارق‌العاده برای لالیگا خواهد بود. امباپه کیفیتی فوق‌العاده به لالیگا اضافه خواهد کرد و هر چه تعداد این بازیکنان در فوتبال اسپانیا بیشتر باشد، به سود همه باشگاه خواهد بود. رئال مشکل مالی برای این انتقال ندارد و مطمئنم که اگر امسال نشود، سال بعد او را در اختیار خواهد داشت. همه اینجا بی‌تاب انتقال امباپه هستند.»

1903512

سیمئونه در مورد مقایسه امباپه و هالند گفت: «نمی‌توان مقایسه کرد، چون پستشان متفاوت است. هالند در پست شماره 9 یک هیولاست و باعث شد سیتی بالاخره قهرمان چمپیونزلیگ شود. او قطعه گمشده سیتی برای رسیدن به این عنوان بود. گاهی فقط خوب بازی کردن کافی نیست و شما به یک فوق ستاره مثل هالند هم نیاز دارید. امباپه هم قطعا رئال را تقویت خواهد کرد. رئال همین حالا هم تیم قدرتمندی دارد و با امباپه بیش از پیش تقویت خواهد شد.»