به گزارش "ورزش سه"، پیوستن جوردن هندرسون به باشگاه الاتفاق عربستان و جیمز میلنر به برایتون باعث شد که بازوبند کاپیتانی به فن دایک برسد.

لیورپول فصل گذشته در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و روزهای سختی را سپری کرد که در چند سال اخیر و خصوصا پس از حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بی‌سابقه بود.

فن دایک در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره این اتفاق اظهار داشت: «مشخصا سال گذشته بسیار ناامیدکننده بود. در آخر نتوانستیم به هیچ‌یک از دستاوردهایی که مدنظر داشتیم برسیم و این موضوع برای ما بسیار ناراحت‌کننده بود. 

1903820

پس از آن به تعطیلات کوتاه تابستانی رفتیم و به فصلی که از نظر فردی و تیمی سپری کردیم فکر کردیم. واقعا دردناک بود. خیلی دردناک بود. هر کسی به عنوان انسان غروری دارد و احساس می‌کند که باید برای شکسته نشدن این غرور بیشتر تلاش می‌کرد.

فکر می‌کنم مشکل اصلی ما در فصل گذشته نداشتن ثباتی بود که در چند سال اخیر به خوبی آن را نشان داده بودیم. همه در تلاش هستند تا این شرایط را بهبود ببخشند. همه باید کمی صبور باشند، اما در نهایت ما نشان خواهیم داد که چه توانایی‌هایی داریم، چون بازیکنان درخشانی در این تیم حضور دارند و ما باید دوباره به صدر جدول برگردیم.»