به گزارش "ورزش سه"، عیسی روزهای پر فراز و فرودی در پرسپولیس داشت از دوری‌های طولانی مدت به علت محرومیت و مصدومیت گرفته تا گلزنی در حساس‌ترین بازی‌های ممکن با پیراهن سرخ‌رنگ. او که به دلیل زدن دو گل سه امتیازی در دربی و همچنین گلزنی‌هایش به سپاهان و تاثیر در قهرمانی‌ها از محبوبیت ویژه‌ای میان پرسپولیسی‌ها برخوردار شده بود، پیشنهاد تمدید را رد کرد و سر از اردوی سپاهان درآورد.

حالا این مهاجم شرایطی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد. خط حمله سپاهان پر از مهره‌ با قابلیت‌های متفاوت است و آل‌کثیر باید همزمان خود را به کادرفنی و هواداران سپاهان ثابت کند.

1904289

او که پیش‌تر در فصل بیستم با شهریار مغانلو در پرسپولیس هم‌تیمی بود و در بازی‌های زیادی کنار او در خط حمله این تیم به میدان رفت حالا در شرایطی دوباره با آقای گل سال پیش هم‌تیمی شده که مورایس احتمالا از بین او و شهریار یکی را برای بازی در نوک حمله به طور ثابت انتخاب خواهد کرد.

آل‌کثیر که صاحب شماره ۷ سپاهان شده در تمرین این تیم با کیت غیرمعمول سپاهانی‌ها که قرمز رنگ بود تمرین کرد و یک رنگ آشنا دوباره بر تن او نشست. البته او حالا رقیب جدی قرمزهای پایتخت محسوب می‌شود و تقابل او با پرسپولیس یکی از جذابیت‌های لیگ جدید خواهد بود.