به گزارش "ورزش سه"، چلسی آخرین بازی دوستانه تابستانی‌اش پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر را مقابل دورتموند انجام و با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد.

ماریوس ولف در دقیقه 80 دورتموند را پیش انداخت اما در اواخر بازی میسون برستوو، بازیکن 19ساله چلسی، موفق شد شاگردان پوچتینو را از شکست نجات دهد. در اواسط نیمه دوم به دستور پوچتینو، خرید تابستانی چلسی کریستوفر انکونکو از زمین بیرون آمد تا میخایلو مودریک اوکراینی وارد میدان بشود. این تعویضی اجباری بود و انکونکو لنگ‌لنگان زمین را ترک کرد.

1904893

در دقیقه 64 مسابقه ریس جیمز منطقه بازی را با ارسالی بلند عوض کرد و توپ را برای مودریک فرستاد. این ستاره 22ساله با حرکتی تماشایی و تک‌ضرب این توپ بلند را کنترل کرد. حرکت مودریک برای کنترل توپ با پای چپ هواداران چلسی را به یاد کنترل‌های مشهور نیمار برزیلی انداخت و باعث تشویق شدید مودریک شد.

اما در ادامه این حرکت مودریک به هیچ وجه نتوانست موفق ظاهر شود. او به سمت مرکز حرکت کرده و با یک شوت بد و آرام کنترل زیبایش را خراب کرد.

هواداران چلسی به این حرکت مودریک واکنش‌های جالبی نشان دادند. یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" مودریک مثل نیمار کنترل کرد ولی بعدش را بلد نبود". هوادار دیگری نوشت:" کنترل مودریک از مودریچ هم بهتر بود، حیف که ادامه نداشت". یک کاربر دیگر نوشت:" این پسر سعی دارد مثل نیمار بازی کند ولی هیچوقت مثل او نمی‌شود".

1904886
1904888
1904891