وینگر پرتغالی اولویت اول مدیران بلوگرانا برای جانشینی دمبله است

علاقه دوطرفه‌ای بین سیلوا و بارسلونا وجود دارد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، پس از قطعی شدن جدایی عثمان دمبله از بارسلونا، مدیران این تیم برای به خدمت گرفتن برناردو سیلوا وارد عمل‌شده‌اند و باکنار گذاشتن سایر عملیات‌ها، تنها روی جذب این ستاره پرتغالی کار می‌کنند. گویا خود سیلوا نیز علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد و به این منظور پیشنهاد سعودی‌ها و پای سن ژرمن را بلافاصله رد کرده‌است. وینگر ۲۸ ساله زمانی که خردسال بود، از بارسلونا هواداری می‌کرد و دوست داشت پا جای بزرگانی چون ژاوی، اینیستا و مسی بگذارد، از همین رو او می‌خواهد رویای کودکی خود را بالاخره محقق کند و تنها به شرط انتقال به بلوگرانا، حاضر به خداحافظی از سیتیزن‌ها شود.

گواردیولا به برناردو قول داده‌است که تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد مناسب، به جدایی او رضایت می‌دهد و حالا خود بازیکن و البته بارسلونا امیدوارند پپ به قول خود پایبند باشد. در اردوی آبی و اناری پوشان این اعتقاد وجود دارد که حضور برناردو سیلوا در ترکیب می‌تواند ثمربخش‌تر از حضور دمبله باشد و ستاره پرتغالی قادر است گل‌ و پاس‌گل‌های بیشتری به ثبت برساند. 

در حالی که ژاوی از برناردو خواسته کمی صبر کند، این بازیکن به اطلاع مدیران بارسلونا رسانده که باید برای جذب او عجله کنند چرا که نمی‌تواند زیاد صبر کند. سیلوا به خاطر احترامی که برای سیتی قائل است، دوست ندارد با جدایی لحظه‌آخری خود دست مدیران باشگاه را به نوعی در پوست گردو بگذارد و آن‌ها را برای جذب جانشین به دردسر بیاندازد.

برناردو سیلوا
برناردو سیلوا در کودکی با پیراهن بارسلونا