به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در این تابستان با مشکلات و شایعات بسیاری روبرو بوده و مسائل حاشیه‌ای باعث شده که جنجال بسیاری برای این تیم ایجاد شود. 

آن‌ها همچنان درگیر پرونده جدایی کیلیان امباپه هستند و پیشرفتی در این موضوع برای این باشگاه حاصل نشده و حالا هم موضوع پیوستن دمبله به این تیم مطرح شده است. 

توافق پی اس جی با این ستاره فرانسوی ضربه محکمی به بارسلونا بود که انتظار داشت او به زودی قراردادش را تمدید کند و از تصمیم ناگهانی او تا حد زیادی شوکه شد. 

1904761

روز گذشته چند رسانه فرانسوی خبر داده بودند که مدیران پاری سن ژرمن از ابتدا بارسا را در جریان این تلاش‌ها قرار داده بودند و حتی سعی کردند نیمار را با دمبله معاوضه کنند تا مبلغ کمتری را برای خریدش بپردازند. 

اما حالا منابع نزدیک به باشگاه پی اس جی این شایعات را به صورت کلی تکذیب و اعلام کردند که این باشگاه هرگز قصد انجام چنین کاری را نداشته و فعلا با انتقال نیمار به بارسا موافق نیست. این باوری است که نزدیکان این ستاره برزیلی هم دارند و این شایعات را باور نکرده‌اند. 

این در حالی است که نیمار در چند هفته اخیر چندین راه ممکن برای بازگشت به بارسا و پوشیدن دوباره پیراهن این تیم را امتحان کرد اما پی اس جی هنوز تصمیمی در این زمینه ندارد.