پپ گواردیولا به تحسین دکلان رایس پرداخت.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است این تیم هر تلاشی برای حفظ واکر و سیلوا انجام می دهد.

منچسترسیتی روز یکشنبه در کامیونیتی شیلد یا سوپرجام انگلیس به مصاف آرسنال می رود. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او علاوه بر صحبت در مورد گواردیول، در مورد این دیدار گفت:

البته که تلاشمان را برای کسب قهرمانی انجام می دهیم. ما دو هفته دیرتر از آرسنال به فصل خود پایان دادیم و در نتیجه دو هفته دیرتر پیش فصل را شروع کردیم و در بهترین فرم ممکن نیستیم. اما این یک فینال است و امیدواریم ذهنیت ما به رقابت کردنمان کمک کند.

  • برناردو سیلوا و کایل واکر؟

کایل و برناردو، چه چیزی می توانم بگویم؟ آن ها برای ما بسیار مهم هستند. خواهان آن ها هستیم و هر کاری برای حفظشان در تیم انجام می دهیم. ما می خواهیم در تیم بمانند چون خودشان می خواهند بمانند. هر کاری می کنیم. یافتن جانشینی برای این دو بازیکن بسیار سخت خواهد بود. اگر بازیکنی نخواهد اینجا باشد، ما نیز او را مجبور به ماندن نمی کنیم. هنوز پیشنهاد مناسبی برای برناردو سیلوا دریافت نکرده ایم.

  • داشتن شش مدافع مرکزی؟

فصل بسیار طولانی است. شش عدد بزرگی نیست.

  •  دکلان رایس؟

رایس تصمیم گرفت به آرسنال برود. برای او بهترین ها را آرزو داریم. او بازیکنی مهم و فردی بسیار خوب است و برای انگلیس نیز مهم خواهد بود. آرسنال بازیکنی باورنکردنی دارد.