به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته باید روز یکشنبه در سوپرجام انگلیس به مصاف منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، برود.

پس از پپ گواردیولا از سیتی، میکل‌ آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از این بازی که به میزبانی ومبلی برگزار می‌شود، حضور پیدا کرد.

آرتتا در این نشست خبری تایید کرد که آرسنال پس از شکست مقابل سیتی در کورس کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته به چه اندازه برای پیروزی در بازی پیش رو انگیزه دارد.

آرتتا درباره رویارویی با منچسترسیتی گفت: "برای بازی در فینال بسیار هیجان زده‌ام و فرصت کسب یک جام را دارم. ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که از همه بهتر است، بهترین تیم اروپا در فصل گذشته.

بولت زیر مجموعهمصاحبه جدید آرون رمزدیل؟

به نظرم عالی بود. بسیار شفاف. او احساس خود را در مورد موضوعاتی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کرد، بیان کرد. فکر می‌کنم او بسیار شجاع بود که این کار را انجام داد.

بولت زیر مجموعهلیست خروجی؟

خوب ما در جریان پیش‌برد برنامه‌ها هستیم. ما روی چند مورد کار می‌کنیم. باید چند تصمیم بگیریم. از ترکیبی که داریم بسیار راضی هستیم. یک رقابت سالم در تیم می‌خواهیم و روی آن کار می‌کنیم.

1905182

بولت زیر مجموعهگابریل ژسوس؟

او خوب است. قطعا ناامید است زیرا احساس خوبی داشت و سپس این مصدومیت پیش آمد. هیچ کس انتظار نداشت که ما باید این کار را انجام دهیم.

بولت زیر مجموعهبوکایو ساکا؟

بله وضعیت ساکا خیلی بهتر است، امروز تمرین کرد.

بولت زیر مجموعهبهترین پست برای کای هاورتز؟

او بیشتر به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرده است. خواهیم دید. تیم هر روز اطلاعات زیادی به شما می‌دهد و برخی از اطلاعاتی که انتظارش را نداشتید. این‌ها طبیعی است.

بولت زیر مجموعهانگیزه مضاعفی برای شکست سیتی دارید؟

بله، زمان انجام آن فرا رسیده است.