به گزارش "ورزش سه"، در دورانی که آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال می‌نشست توپچی‌ها همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بودند. این مربی افسانه‌ای در سال‌های طولانی حضورش روی نیمکت آرسنال سه بار فاتح جام قهرمانی لیگ برتر شد که آخرین جام در فصل 2004-2003 به دست آمد.

1905193

شاگردان ونگر در آن فصل در حالی به قهرمانی رسیدند که حتی یک شکست در کارنامه‌شان ثبت نشد. آن تیم به همراه مربی‌اش لقب «بدون شکست‌ها» را به دست آوردند. آرسنال بعد از سال‌ها فصل گذشته به قهرمانی نزدیک شد اما تیم میکل آرتتا در هفته‌های پایانی نتوانست در رقابت با منچسترسیتی و پپ گواردیولا موفق باشد و جام را به این تیم واگذار کرد.

آرسن ونگر می‌گوید عملکرد خوب آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستان جاری به میکل آرتتا کمک می‌کند تا فصل آینده جام قهرمانی را به دست بیاورد.

1905194

سرمربی افسانه‌ای توپچی‌ها در گفتگو با سایت رسمی آرسنال گفت: "به نظرم میکل خیلی خوب کار می‌کند. او تصمیم‌های درستی می‌گیرد و تیم سازمان‌یافته‌ای دارد که به اعتقاد من حالا می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. ما سال گذشته هم مدعی بودیم و امسال باید یک قدم دیگر برداریم و جام را به دست بیاوریم."

1905195

ونگر در ادامه گفت: "چرا مطمئنم؟ چون سال گذشته درحالی که هشت هفته به آخر فصل مانده بود مطمئن بودم که می‌توانیم قهرمان شویم. امسال این اتفاق حتما می‌افتد چرا که آرسنال در تابستان سه خرید خیلی خوب داشته. ما حالا همه ابزارهای لازم را داریم تا برای قهرمانی بجنگیم و من مطمئنم که قهرمانی از آن ما است."