به گزارش "ورزش سه"،  یکی از اتفاقات حول تیم مس رفسنجان جدایی مهرداد رضایی، بازیکن باتجربه نارنجی‌پوشان، بود. کاپیتان دوم مسی‌ها با وجود اینکه از زمان شروع تمرینات آماده سازی در جمع شاگردان ساکت الهامی حضور داشت، بعد از بازی دوستانه اخیر این تیم مقابل تراکتور طی توافق با باشگاه جدا شد

بعد از این اتفاق صحبت‌های زیادی پیرامون جدایی مهرداد رضایی مطرح شد؛ به همین خاطر با نادر فتح‌اللهی، سرپرست اهل رفسنجان تیم فوتبال مس، همکلام شدیم. فتح‌اللهی در این باره به خبرنگار ما گفت: «مهرداد رضایی یک چهره ویژه برای مس رفسنجان بود. الهامی از روز اولی که هدایت تیم مس را برعهده گرفت، روی بودن مهرداد تاکید زیادی داشت. حتی دو سه بار با او جلسه گذاشت و در جمع بازیکنان هم همیشه از او به عنوان یک بازیکن باتعصب یاد کرد. مهرداد در تمام مراحل آماده سازی تیم کنار ما بود و از نظر فنی هم رضایت نسبی کادرفنی از این بازیکن باتجربه وجود داشت. با این حال او شخصا از چند روز پیش تصمیم به جدایی گرفت و بعد از دیدار با تراکتور هم این تصمیم را به باشگاه اعلام کرد.»

او در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه مس رفسنجان با درخواست جدایی مهرداد رضایی موافقت کرد، گفت:‌ «مهرداد یک سال دیگر با ما قرارداد داشت، اما او خواهان بالا رفتن مبلغ قراردادش بود؛ این در حالی بود که وقتی بازیکن از قبل توافق مالی دارد، نیازی به افزایش مبلغ قرارداد نیست. در چنین شرایطی با توجه به ارزش بالایی که مهرداد رضایی برای باشگاه مس و هواداران رفسنجانی دارد، وقتی اصرار او برای جدایی را دیدیم، تصمیم به موافقت با این درخواست گرفتیم.»

سرپرست مس رفسنجان ادامه داد: «جدایی رضایی کاملا دوستانه و بر اساس درخواست خود این بازیکن بود که بعد از صحبت با مدیران باشگاه به صورت توافقی صورت گرفت. رضایی زحمات زیادی برای مس رفسنجان کشیده و قدردان او هستیم. برای این بازیکن در ادامه مسیر فوتبالی آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم در تیم بعدی خود هم روزهای خوبی را سپری کند.»

فتح‌اللهی درباره نقل و انتقالات تیم فوتبال مس رفسنجان افزود:‌ «نقل و انتقالات مس رفسنجان هنوز تمام نشده و احتمال جذب چند بازیکن دیگر وجود دارد. همه تلاش مجموعه باشگاه بر این است که تیمی خوب و قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم. تیمی که بتواند موجب خوشحالی مردم رفسنجان شود. هواداران مطمئن باشند که اتفاقات خوبی برای مس رفسنجان رخ می‌دهد.»