به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در حال نهایی کردن انتقالش به پی اس جی است و به دوران 6 ساله حضورش در بارسا پایان خواهد داد. ستاره‌ای که با 105 + 40 میلیون یورو به عنوان جانشین نیمار جذب شد، ولی چهار سال ابتدایی حضورش کاملا ناامیدکننده و تحت تاثیر مصدومیت‌های متوالی بود. تنها در دو سال اخیر او توانست برای بارسا بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد.

1905433

دمبله حتی این شانس را داشت تا سرنوشت بارسلونا را نیز عوض کند، اما او با فرصت گلزنی‌ای که در دقیقه 96 بازی با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 19-2018 از دست داد، یکی از عوامل حذف بارسا لقب گرفت. بارسا با سه گل در بازی رفت پیش بود و در دقیقه پایانی می‌توانست با زدن گل چهارم، کار قرمزها را تمام کند.

1905432

مسی پاس خوبی در درون محوطه جریمه برای دمبله ارسال کرد، ولی ستاره فرانسوی در مصاف تک به تک با آلیسون و در بهترین شرایط به قدری بد به توپ ضربه زد که گلر لیورپول توپ را در آغوش گرفت. واکنش مسی پس از این موقعیت‌سوزی جالب بود. او نمی‌توانست صحنه‌ای که دیده را باور کند.

1905431
1905430

در هر صورت بارسا در بازی برگشت شکست تحقیرآمیز 4-0 را در آنفیلد تجربه کرد و بهترین شانس برای رفتن به فینال را از دست داد. دمبله اگر آن توپ را گل می‌کرد، احتمالا بارسا فینال را از دست نمی‌داد.