به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که موندو دپورتیوو نوشت برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بارسلونا را به عنوان باشگاه بعدی خود انتخاب کرده و آماده است تا با رد پیشنهادات دیگر، منتظر آبی و اناری‌ها بماند.

اینکه سیلوا تمدید قرارداد برای ماندن در سیتی و پیشنهاد مالی عالی پاری سن ژرمن را رد کرده تا بتواند برای قهرمان اسپانیا به میدان برود. این بازیکن 28 ساله در 6 سال گذشته در عضویت سیتی بوده و اخیرا شایعات زیادی در مورد انتقال او به لیگ عربستان سعودی وجود داشت. اما به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی قصد دارد منتظر بارسا بماند.

1890027

برناردو تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و این باشگاه حاضر نیست او را با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو بفروشد که قطعا در حال حاضر از توان بارسا خارج است.

1900689

بحث انتقال برناردو به بارسا به خصوص پس از جدایی عثمان دمبله و رفتنش به پی اس جی جدی‌تر پیگیری می‌شود و حتی دیروز پپ گواردیولا هم به آن واکنش نشان داد و گفت که اگر بارسا برناردو را می‌خواهد، بهتر است مدیر ورزشی این باشگاه با یک پرواز به منچستر بیاید و با مدیر ورزشی سیتی مستقیما مذاکره کند. پپ تاکید کرد که بارسا باید پیشنهادی در شأن باشگاه و برناردو ارائه کند و اینکه هنوز چنین پیشنهادی به دستشان نرسیده است.

در همین رابطه موندو دپورتیوو گزارش داد که بارسلونا این روزها سخت در حال بررسی فرمولی برای به خدمت گرفتن برناردو است و جلسات بین رئیس و تیم مدیریت ورزشی باشگاه ادامه دارد.

1905418

این گزارش که تیتر یک شماره امروز موندو است، به این اشاره دارد که بارسلونا ابتدا پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری برناردو را مطرح خواهد کرد. رقم دقیق بند خرید در این گزارش قید نشده، اما موندو تاکید کرده که رقم بالایی خواهد بود. بارسا الان در شرایطی نیست که بتواند 80 میلیون یورو برای برناردو هزینه کند، ولی امید دارد سال بعد از لحاظ مالی به یک شرایط باثبات و مطلوب برسد.

1886144

بارسا برای پاسخ منفی سیتی نیز برنامه‌ریزی کرده است. در این صورت باشگاه کاتالان حاضر است یکی از بازیکنان مطرح خود را بفروشد تا با پول آن انتقال بتواند برناردو را بخرد. در حال حاضر حتی جدایی دمبله و فرانک کسیه نیز کمکی برای خرید برناردو نخواهد کرد.