مدافع جدید سیتیزن ها از حس و حالش پس از انتقال به تیم جدید می گوید. 

طرفداری | یوشکو گواردیول، مدافع 21 ساله تیم ملی کرواسی با امضای یک قرارداد 5 ساله رسما به بازیکن منچسترسیتی تبدیل شد. گواردیول در اولین مصاحبه اش پس از انتقال از لایپزیش به جمع سیتیزن ها، به شدت خوشحال است. شرح صحبت های گواردیول را در ادامه می خوانید: 

بالاخره انجامش دادم، انجامش دادیم! عضو این تیم بودن حس خوبی به من منتقل می کند. پس از فصل گذشته که برای من واقعا بی نقص بود، تصمیم گرفتم به بخشی از این باشگاه تبدیل شوم، از بهترین ها یاد بگیرم و تحت هدایت بهترین سرمربی جهان به میدان بروم. 

گواردیول ادامه داد:

طی هفته های اخیر با کوا (متئو کواچیچ) در مورد تیم و همه چیز صحبت کردم و او به من گفت که از همه چیز باشگاه خوشش می آید. کوا گفت که در این باشگاه اوقات خوشی را کنار هم سپری خواهیم کرد. متئو واقعا انسان خوبی است و همیشه می خواهد به دیگران کمک کند. او درون زمین هم یک بازیکن شگفت انگیز با مهارت کنترل توپ بالا است؛ احتمالا یکی از سریع ترین بازیکنان پا به توپ جهان که همیشه از تمام توانش بهره می گیرد.

مدافع منچسترسیتی افزود: 

 شخصا همیشه چالش ها را دوست دارم و می خواهم یک چیز جدید در دوران حرفه ای خودم تجربه کنم. می خواهم از بهترین سرمربی جهان چیزهای مفید و کاربردی یار بگیرم تا به عنوان یک بازیکن و یک شخص رشد کنم. سبک مالکانه قطعا یکی از دلایلی است که من اینجا حضور دارم و امیدوارم با سبک بازی من سارگار باشد. اینجا حضور دارم تا همه جام های ممکن را ببرم.