به گزارش "ورزش سه"، 8 مرداد ماه بود که عارف غلامی در پی حرف‌ و حدیث‌های بسیار درباره مسئله تمدید قراردادش با استقلال یک استوری در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته و از آنها 5 روز مهلت گرفته تا در صورت توافق با استقلال بتواند قرارداد را فسخ کند و به جمع آبی‌پوشان ملحق شد.

از آن تاریخ 6 روز گذشته و هیچ خبری از وضعیت عارف غلامی در دست نیست. این مدافع باتجربه که حتی نام تیم خارجی را نیز اعلام نکرده، از علاقه‌اش به تمدید با استقلال صحبت کرده اما در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته به توافق دست پیدا نکرده است.

در چنین شرایطی گفته می‌شود طی مذاکراتی که عارف غلامی با مدیران استقلال داشته، اگرچه این بازیکن نسبت به سال گذشته مبلغ قرارداد کمتری را خواستار شده اما همچنان اختلاف مالی میان استقلال و غلامی وجود دارد.

در چنین شرایطی مشخص نیست غلامی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. او نه با استقلال برای تمدید قرارداد توافق کرده و نه تیم خارجی خود را معرفی کرده است! باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون مدافع پیشین استقلال رخ می‌دهد و او فصل جدید را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد.