مجری معروف انگلیسی بار دیگر به انتقاد از منچستریونایتد پرداخت.

پیرس مورگان به عملکرد امروز خریدهای منچستریونایتد واکنش نشان داد.

طرفداری | منچستریونایتد تا کنون از 3 خرید گران‌قیمت خود رونمایی کرده است. شیاطین سرخ پس از جذب میسون مانت و آندره اونانا، امروز نیز خبر از به خدمت گرفتن راسموس هویلوند دادند. اما خریدهای جدید باشگاه انگلیسی در اولین نمایش خود در اولدترافورد مقابل لانس چندان دلچسب ظاهر نشدند. میسون مانت در بازی امروز یک موقعیت مسلم گلزنی را در دهانه دروازه از دست داد و آندره اونانا نیز با دریافت یک سوپرگل از وسط زمین دروازه‌اش را باز شده دید. همچنین خبر رسیده که راسموس هویلوند بدلیل آسیب‌دیدگی جزئی فعلاً شرایط بازی کردن را ندارد. این موارد روی هم رفته، انتقاد و کنایه پیرس مورگان را در بر داشت.

پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی که سال گذشته پس از مصاحبه آتشینش با کریستیانو رونالدو  بر سر زبان‌ها رفت، به عملکرد خریدهای منچستریونایتد کنایه زد. مورگان در توییتر خود نوشت:

برای یادآوری: یونایتد 47 میلیون یورو برای دروازه‌بانی (اونانا) خرج کرده است که نمی‌تواند شوتی از نیمه زمین مهار کند، 60 میلیون پوند صرف هافبکی (مانت) کرده که نمی‌تواند از شش قدمی دروازه گل بزند و 72 میلیون پوند برای مهاجمی (هویلوند) هزینه کرده است که تا به حال اسمش را هم نشنیده‌ام.