به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ساعاتی پیش درخششی استثنایی داشت و عملا یک‌تنه باعث پیروزی اینترمیامی مقابل اف‌سی دالاس و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ شد. دو گلی مسی در این بازی باعث شده او در آمریکا مورد ستایش قرار بگیرد و تاتا مارتینو، سرمربی ستاره آرژانتینی، از جمله ستایشگران او است.

مسی در دقایق اولیه پاس گل جوردی آلبا را به گل تبدیل کرد اما در ادامه دالاس با اختلاف دو گل پیش افتاد. درحالیکه بازی با برتری 4-3 دالاس ادامه داشت نوبت درخشش لئو مسی فرا رسید تا او در دقایق پایانی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه حریف را باز کند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. مسی اولین پنالتی تیمش را هم گل کرد تا اینترمیامی در ضربات پنالتی 5-3 به پیروزی برسد.

1906286

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، بعد از بازی از مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد کرد و به خصوص از مهارت او در زدن ضربات آزاد ستایش کرد.

سرمربی اینترمیامی گفت:" اینکه می‌گویند ما به مسی وابسته هستیم درست است. بله، ما به بهترین بازیکن دنیا وابسته‌ایم".

تاتا مارتینو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" خیلی وقتها وقتی در آن نقطه از زمین صاحب ضربه آزاد می‌شویم آدم از همان لحظه اول حس می‌کند که لئو مسی این توپ را گل خواهد کرد. اما فراموش نکنید ضربه آزاد به معنای گل نیست. در 90 درصد موارد ضربات آزاد گل نمی‌شود. ولی ما درباره لئو مسی صحبت می‌کنیم. وقتی او پشت توپ می‌ایستد 90 درصد احتمال گل شدن هست و 10 درصد احتمال گل نشدن. ما از این مزیت استفاده می‌‌کنیم و خواهیم کرد".

1906287