به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولونگا فصل گذشته یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا بود و اگرچه تیمش رقابت صعود را در تساوی هفته پایانی مقابل الاهلی عربستان به این تیم واگذار کرد و الهلال بود که شانس صعود پیدا کرد؛ این بازیکن طی 6 بازی مرحله گروهی کار خود را برای کسب عنوان آقای گلی کرده بود و پس از قهرمانی آبی‌پوشان عربستانی با به ثمر رساندن 9 گل به‌عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد؛ 9 گلی که 5 تای آنها در دو مصاف رفت و برگشت مقابل استقلال به ثمر رسید.
این بازیکن در دیدار هفته اول فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در جریان شکست 2 بر 1 تیمش مقابل التعاون عربستان حضور نداشت و به‌طور کلی در فهرست تیم نیز نامش دیده نمی‌شد، اما حالا و یک روز پیش از مصاف سپاهان مقابل نماینده قطر، هرنان کرسپو از آمادگی مهاجم خود در کنفرانس خبری حرف زد و ابراز امیدواری کرد تا این مهاجم بتواند در مقابل سپاهان به میدان برود.

 

مسعود ریگی که فصل گذشته در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت به احتمال فراوان روز آینده برای دومین مرتبه با پیراهن سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد و نقش مهمی در ایجاد نظم دفاعی تیمی خواهد داشت.


کرسپور در همین زمینه توضیح داده است:« امیدوارم او در بازی فردا بتواند بازی کند. او روز گذشته بعد از مدت‌ها توانست خیلی خوب تمرین کند و شاید او شانس آماده بودن و بازی در مسابقه فردا داشته باشد زیرا مصدومیت او اندک است و برای بازی آماده است.» 
در بازی هفته اول تیم فوتبال الدحیل این ادمیسلون جونیور بود که گل اول بازی را به ثمر رساند ولی در ادامه مردان و تاوامبا برای التعاون گل زدند تا بازی به سود نماینده عربستان خاتمه پیدا کند. بی‌شک با توجه به تاثیری که بازیکنان خارجی در نمایش تیم‌های عربی دارند، اضافه شدن اولونگا و زوج سازی او با ادمیلسون می‌تواند روز سختی را برای مدافعان سپاهان رقم بزند.
دیدار سپاهان و الدحیل روز آینده از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده با سوت داوران تایلندی آغاز خواهد شد.