پایان دادن به نوار شکست‌های توپچی‌ها برابر منچسترسیتی، باعث شده اعتماد به نفس و خودباوری بیشتری به بازیکنان آرسنال تزریق شود 

طرفداری | روز گذشته آرسنال موفق شد منچسترسیتی را در ضربات پنالتی شکست دهد تا علاوه بر فتح کامیونیتی شیلد، با شکست قهرمان اروپا به نوار شکست‌های خود در مقابل سیتیزن‌ها پایان دهند. آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است که با شکست منچسترسیتی مانع ذهنی آنها از بین رفته است.

رمزدیل در پیروزی 4-1 آنها در ضربات پنالتی، با مهار ضربه رودری نقش مهمی ایفا کرد و گفت که مانع روانی که آنها را درگیر کرده بود، ناپدید شده است. او گفت:

این پیروزی برای ما یک نشانه است. اینکه می‌توانیم منچسترسیتی را در یک بازی بزرگ شکست دهیم. من در مورد این فصل مطمئن نیستم، اما این مانع ذهنی از بین رفته است و اکنون آماده‌ایم که به راه خود ادامه دهیم.

میکل آرتتا نیز از در مورد احساس رمزدیل اضافه کرد:

اگر آرون این احساس را داشته باشد، عالی است. بازیکنان متقاعد شده‌اند که توانایی شکست هر تیمی را دارند. ما از این چالش آگاه بودیم، مخصوصا به دلیل بلوغ سیتی و تعداد فینال‌هایی بازی می‌کنند، اما امروز استقامت و عزم واقعی خود را برای پیروزی و مبارزه با آنها نشان دادیم.

  • آرسنال 1 (4) - (1) 1 منچسترسیتی؛ انتقام دراماتیک توپچی‌ها از گواردیولا