به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پیش از شروع لیگ برتر مقابل آرسنال شکست خورد تا کاپ قهرمانی سوپرجام را به شاگردان میکل آرتتا تقدیم کند. ارلینگ هالند یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان سیتی در این دیدار بود و با وجود 64 دقیقه حضور در زمین حتی یک شوت هم به دروازه نزد.

ستاره نروژی سیتی بعد از این نمایش ضعیف با انتقادات زیادی مواجه شد. هالند اما توجه خاصی به این انتقادات ندارد و خود را آماده تکرار درخشش فصل گذشته می.کند. او با انتشار پستی در اینستاگرام، نوشت: «مارات تازه شروع است...»

این یک خط و نشان از سوی هالند برای همه رقبایی است که از همین حالا نگران رویایی با این ابر ستاره هستند که رکورد گلزنی شگفت انگیزی را در فصل 23-2022 به جای گذاشت. با انتشار عکس تیمی سیتی در کنار یک عکس از خودش، ضمن تشکر از هواداران سیتی بابت حمایت‌های فصل گذشته، از عطش بالای خود برای فصل جدید خبر داد.

1906660

او در اولین فصل حضور خود در سیتی آقای گل لیگ برتر شد و در 53 بازی موفق به زدن 52 گل شد. او امیدوار است که این رکورد فوق العاده را در فصل جدید هم حفظ کرده و به بازیکنی کلیدی‌تر در بازی‌های مهم تبدیل شود.

شاگردان پپ گواردیولا که فصل گذشته فاتح لیگ برتر، جام حذفی و چمپیونزلیگ شدند فصل جدید لیگ برتر را عصر روز جمعه در خانه برنلی آغاز خواهند کرد. آنها 5 بار در 6 سال اخیر لیگ برتر را برده‌اند.