به گزارش "ورزش سه"، آلان ولاسکو، بازیکن جوان و آینده دار تیم دالاس آمریکاست که همچنین برای تیم ملی جوانان آرژانتین نیز بازی کرده است. این بازیکن در دیدار دالاس در مقابل اینتر میامی، توانست در مقابل اسطوره خود بازی کند و لحظات سورئالی را تجربه کند. خود این بازیکن اعتراف کرده است که حضور همزمان با مسی در یک بازی برایش فراموش نشدنی است. اما این بازی برای ولاسکو شیرین‌تر هم شد وقتی که مسی پیراهن خود را با این بازیکن او عوض کرد و پیش از رفتن به تونل ورزشگاه او را در آغوش کشید.

این بازیکن در مصاحبه‌ای درباره این لحظات فراموش نشدنی زندگی‌اش گفت: "من هرگز این بازی را در عمرم فراموش نمی‌کنم. من مقابل مسی بازی کردم، از او پیراهنش را درخواست کردم و او آن را به من داد و مرا در آغوش گرفت. من خیلی خوشحال هستم."

این دو بازیکن آرژانتینی در طول بازی در حال صحبت با یکدیگر بودند و ولاسکو در این زمینه گفت: "چیز خاصی نبود، من درباره چیزی صحبت کردم که یکی از دوستانش آن را به من گفته بود، یکی از دوستان دوران کودکی او، این موضوع او را شگفت زده کرد."

مسی در این بازی با به ثمر رساندن دو گل نقش زیادی در صعود تیمش به مرحله بعد داشت. اینتر میامی در این بازی با گل شدن کاشته لیونل مسی بازی را به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشاند و در آنجا تیم  دالاس را از رقابت‌ها حذف کرد.

مسی تا به اینجای کار در 4 بازی برای اینتر میامی 7 گل به ثمر رسانده است.

1906799
1906800