کارلو آنچلوتی طی دو بازی اخیر مقابل چلسی و ختافه به شدت مورد تمجید رسانه ها قرار می گیرد.

رئال مادرید موفق شد در شبی که به تعدادی از مهره های کلیدی خود استراحت داده بود، 2-0 در سانتیاگو برنابئو از سد ختافه عبور کند و با 72 امتیاز صدرنشینی لالیگا را تداوم بخشد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در پایان بازی راجع به زوج کاماوینگا - والورده و غیبت کاسمیرو در دیدار مقابل سویا گفت:

کاسمیرو را مقابل سویا در اختیار نخواهیم داشت، اما عملکردی که کاماوینگا و والورده داشتند، نشان داد که این تیم تنها در 11 بازیکن خلاصه نمی شود. پیدا کردن بازیکنی مثل کاسمیرو سخت است. کروس و کاماوینگا ویژگی های متفاوتی دارند. اگر می خواهید توپ را خارج کنید، کروس گزینه خوبی است اما این به رویکرد شما در بازی بستگی دارد. کاماوینگا و والورده انرژی زیادی به خط میانی بخشیدند.

شب بسیار خوبی بود. ختافه در ژانویه ما را شکست داده بود و ما نگران بودیم چون بعد از بازی در لیگ قهرمانان به مصاف آنها می رفتیم و احتمال لغزش وجود داشت. بازیکنانی مثل مارسلو و کاماوینگا که کمتر بازی کرده بودند به تیم کمک کردند و آماده بودند. در فرم بسیار خوبی هستیم. روند ما از اکتبر تا دسامبر بسیار خوب بود و ما در لالیگا پیش افتادیم. حالا تیم در فرم خوبی است و باید همینطور ادامه دهیم.

بعد از بازی مقابل بارسلونا خیلی عصبی و ناراحت نشدیم. ما برتری داشتیم و باید آن را به شکلی معقول مدیریت کنیم. بعد از بازی در لیگ قهرمانان، بازی امروز می توانست حکم پوست موز را داشته باشد اما تیم واکنش خوبی داشت، توپ را کنترل کردیم، خوب پرس کردیم و در عقب  زمین هیچ ریسکی نکردیم. همه چیز خوب پیش رفت.

فرلاند مندی

او دچار کشیدگی عضله شده بود و ترجیح دادیم هیچ ریسکی نکنیم. ماریانو هم در آخرین لحظه دچار مشکل شد. جدا از میلیتائو و هازارد که در حال سپری کردن دوران نقاهت بعد از جراحی است، فکر می کنم همه برای بازی با چلسی آماده خواهند بود.

آیا این خاص ترین قهرمانی شما در لیگ خواهد بود؟

گفتنش سخت است چون تمامی عناوین سخت هستند. نمی خواهم در این مورد صحبت کنم چون لیگ هنوز تمام نشده است. ما برتری داریم، اما چند بازی بسیار سخت هم در پیش داریم. ترجیح می دهم در پایان فصل به این سوال جواب بدهم.

هو شدن گرت بیل در برنابئو

هو شدن او نگرانم نکرد. او خوب تمرین می کند و می خواهد سخت تلاش کند و به تیم کمک کند. این مهم ترین چیز است. ما به همه احتیاج داریم و این برای هواداران و بازیکنان خیلی مهم است که متحد باشیم.