ام باپه با خنده تایید کرد به اندازه کافی در کنار مسی و نیمار بازی کرده است و از این بابت حسرت نمی خورد.

پس از برتری 6-1 پاری سن ژرمن مقابل کلرمون فوت، کیلیان ام باپه گفتگویی با خبرنگاران داشت و به شایعات پیرامون انتقال خود به رئال مادرید دامن زد.

در این بازی نیمار و ام باپه هرکدام 3 گل و 1 پاس گل به ثبت رساندند و مسی هم موفق به ثبت 3 پاس گل شد. ام باپه در مصاحبه با + Canal گفت:

ما خوشحالیم، فکر می‌ کنم از خودمان بسیار لذت بردیم و همچنین این لذت را به بقیه انتقال دادیم. ما در حال ادامه دادن به راه خود برای دهمین عنوان قهرمانی لیگ فرانسه هستیم؛ فکر نمی کنم خیلی دور باشد و ما بسیار راضی هستیم.

مایه ناراحتی است که این درک و هماهنگی میان ما (مسی، ام باپه و نیمار) الان اتفاق می‌ افتد. شرایطی پیش آمد که این موضوع به تعویق افتاد اما ما احساس می کنیم که سه بازیکن با کیفیت هستیم و سعی می کنیم تا جایی که ممکن است به تیم کمک کنیم و این چیزی است که امروز اتفاق افتاد.

پشیمانی از اینکه زودتر با یکدیگر هماهنگ نشدیم؟ زندگی همین است، گاهی برنده می‌ شوی، گاهی می‌ بازی، باید به آینده نگاه کنی. ما باید نشان دهیم که یک باشگاه بزرگ و یک تیم بزرگ هستیم و برای کسب جام ها اینجا هستیم.

ماندن در پاریس برای بازی کردن کنار مسی و نیمار؟ قبلا جواب داده ام. مسی و نیمار از ماه جولای اینجا بودند. زمان کافی برای بازی کردن کنار آنها داشته ام. آنها را زیاد دیده ام. (با خنده)