به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان دوشنبه‌شب در نشستی صمیمانه با حسین پورمحمدی مدیرعامل و سعید فتاحی مدیرورزشی باشگاه شرکت کردند.

در این جلسه صمیمانه پورمحمدی دقایقی در جمع اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان مس رفسنجان صحبت کرد و از آنها خواست که تمام توان خود را برای کسب نتایج خوب در لیگ بیست و سوم به کار بگیرند.

مدیرعامل مس رفسنجان ‌ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان قدیمی و خوشامدگویی به نفرات تازه‌وارد گفت: «همه ما در این باشگاه با یک هدف مشترک دور هم جمع شده‌ایم و آن هم خوشحالی مردم عزیز و شریف شهر رفسنجان است. دل مردم نجیب رفسنجان با موفقیت این تیم شاد می‌شود و از شما عزیزان می‌خواهم در فصل جدید برای این امر مهم هرچه در توان دارید، بگذارید تا با کسب نتایج خوب هواداران را راضی نگه داریم.»

پورمحمدی ادامه داد: «من و سایر ارکان مدیریتی باشگاه در همه احوال کنار شما هستیم و مطمئن باشید در جهت حمایت از شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. نفراتی که سال گذشته با ما بودند می‌دانند که به همه وعده‌ها عمل کردیم و حمایت مناسبی از تیم انجام شد. امسال نیز رویه ما همین است. بی‌شک با اتحاد و همدلی‌ای که من در بین تک تک نفرات تیم می‌بینم، فصل جدید را پرقدرت شروع می‌کنیم و موجبات خوشحالی هواداران مس و مردم رفسنجان را فراهم می‌کنیم. همان‌طور که در فصل گذشته با کسب رتبه پنجم لبخند به لب هواداران آمد، در فصل جدید هم انتظاری جز سخت‌کوشی و انجام بازی‌های درخشان نیست.»

1906876

محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان، نیز به نمایندگی از بازیکنان ضمن تشکر از زحمات مدیریت باشگاه و بیان برخی دغدغه‌های اعضای این تیم، ابراز امیدواری کرد که نارنجی‌پوشان در لیگ بیست و سوم پاسخ اعتماد مدیران و کادرفنی را به بهترین شکل بدهند.

1906877

اعضای تیم مس رفسنجان در این نشست با یکدیگر متحد شدند تا به دور از حواشی و با آرامش کار خود را برای لیگ بیست و سوم جلو ببرند و موجب خوشحالی مردم رفسنجان شوند.

گفتنی است مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر روز پنجشنبه، 19 مرداد، از ساعت 19 میهمان هوادار تهران است.