به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر این سوال را مطرح کرده که فیل فودن در برنامه‌های پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر چه جایگاهی دارد. 

فودن مدت‌هاست که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان انگلیسی شناخته می‌شود اما به دلیل تغییرات زیاد ترکیب سیتی جایگاه ثابتی در اندیشه‌های پپ گواردیولا ندارد. 
این بازیکن 23 ساله پس از 6 سال موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان، دو جام حذفی و 4 جام اتحادیه شده است. 

با این حال، کاراگر به دنبال استفاده از فودن به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با آرسنال این سوال را مطرح می‌کند که او دقیقا چه جایگاهی در ترکیب تحت هدایت گواردیولا دارد. 

1906949

کاراگر در گفتگو با The Overlap گفت:"فیل فودن دیگر جوان نیست. سه چهار سال پیش می‌گفتیم او بهترین بازیکن انگلیسی می‌شود. تقریباً به نظر می رسد جود بلینگام به آن بازیکن تبدیل شده است. الان او همان کسی است که تیم ملی انگلیس را حول آن می سازیم. فودن نمی تواند کاملاً در تیم ملی انگلیس باشد و همینطور جایگاه ثابتی در سیتی ندارد. ایلکای گوندوگان و ریاض محرز رفتند و یک هفته قبل از شروع فصل در کامیونیتی شیلد بازی می کنند، فودن هنوز نمی‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. همه ما می دانیم که او چقدر خوب است - چه چیزی او را متوقف می‌کند؟ پپ در پشت هالند به آلوارز بازی داد، این موقعیتی است که فودن می‌تواند در آن بازی کند، اما پپ هنوز به او بازی نمی‌دهد."