به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به شروع بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، با توصیه مدیر عامل شرکت گروه صنعتی فولاد ایران، توسط اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان از سمت مدیر عاملی این باشگاه کنار رفت. 

کیوان بابادی پس از تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در اولین اظهار نظر خود در گفت‌وگو ی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: نمی‌دانم در خوزستان چه می‌گذرد که هر کسی خوب کار کند، به چنین سرنوشتی دچار می‌شود و این تصمیم رئیس کارخانه بود که می‌خواست همشهریان اهل شیرازش را به این سمت برساند که به این هدف هم رسید. 

او ادامه داد: متاسفانه از اعضای هیئت مدیره باشگاه می‌خواستند ۷ بازیکن غیربومی زیر ۲۱ سال را در لیست تیم اضافه کنند که من جلوی این کار را گرفتم و به جای آنها، ۷ بازیکن خوزستانی را معرفی کردم. 

مدیرعامل برکنار شده استقلال خوزستان اظهار کرد: نمی‌دانم چرا در خوزستان، غیربومی‌ها آنقدر قدرت دارند که هرچه می‌خواهند را انجام می‌دهند. برکناری‌ام نتیجه ایستادگی مقابل برخی زیاده‌خواهی‌های این اعضای هیئت مدیره بود. 

1891059

بابادی یادآور شد: زمانی استادیوم غدیر را تحویل گرفتیم که یک ویرانه بود و با یک تلاش شبانه‌روزی ۶ ماهه آن را زیبا و در شأن نام خوزستان کردیم و سازمان لیگ بدون هیچ معطلی آن را تایید کرد و تیم بزرگسالان را با همه فراز و نشیب به لیگ برتر رساندیم، تیم‌های پایه‌ای را احیا کردیم و توانستیم سهمیه‌های کشوری را مقتدرانه به دست بیاوریم. 

او تاکید کرد: ناراحت نیستم، اما این رفتارها غیر از اینکه شخصیت فرزندان خوزستان را له کند، چیزی را ثابت نمی‌کند. من با قلبم برای استقلال و مردم فوتبال دوست خوزستان کار کردم و امیدوارم مورد قبول آنها قرار بگیرد.

گفتنی است استقلال خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.