به گزارش "ورزش سه" ابولفضل جلالی، سیدحسین حسینی، سعید مهری، آرمان رمضانی و عارف غلامی بازیکنانی هستند که فسخ قرارداد کردند و یا قرارداد خود را تمدید نکردند، اما چهار نفر اول مجدد به استقلال بازگشتند و وضعیت عارف غلامی همچنان مشخص نیست.

اولین بازیکنی که ساز جدایی کوک کرد ابولفضل جلالی بود. مدافع مازندرانی استقلال فردای دیدار فینال حذفی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد، حتی در زمان‌های مختلف خبر از توافق او با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید، اما در نهایت پس از پیوستن نکونام به استقلال این بازیکن در کمپ حجازی حاضر شد و پس از گفت‌وگو با نکونام تصمیم به ماندن در استقلال گرفت.

دومین بازیکنی که خروج او از استقلال قطعی به نظر می‌رسید سیدحسین حسینی، کاپیتان ملی پوش استقلال بود. استقلالی‌ها خیلی جدی به دنبال جذب جانشین برای او بودند و با حسین پورحمیدی، اخباری و علیرضا بیرانوند مذاکرات جدی را دنبال کردند، اما پس از شکست خوردن در تمام مذاکرات شکل گرفته بار دیگر پای میز مذاکره با کاپیتان تیم خود شدند و با این بازیکن به توافق رسیدند!

1907006

سعید مهری بازیکن دیگری که همچنان وضعیت او نامشخص است، مهری در کنار آبی‌پوشان تمرین می‌کند، اما همچنان به توافق کامل برای تمدید قرارداد خود نرسیده است. مهری در صفحه مجازی خود با تغییر عکس پروفایل و استوری‌های کنایه‌آمیز تمایل خود برای جدایی از استقلال را نشان داد اما در حال حاضر در کنار استقلالی‌ها حضور دارد و به احتمال فراوان به توافق با استقلال دست پیدا کند.

1907003

اما عجیب‌ترین مورد آرمان رمضانی است که دیشب در برنامه فوتبال برتر با جزئیات مراحل و دلایل جدایی از استقلال را اعلام کرد و تا ساعات بامدادی دیشب او برای استقلال و سرمربی این تیم آرزوی موفقیت می‌کرد و آینده خود را باشگاه دیگری دنبال می‌کرد، اما امروز مجدد با استقلالی‌ها به توافق رسید و به این تیم بازگشت، با بازگشت رمضانی پروژه جذب مهاجم خارجی را باید پایان‌یافته بدانیم.

بازیکن بعدی که مورد او هم از عجایب نقل و انتقالاتی استقلال است عارف غلامی مدافع آبی پوشان است، عارف 8 مرداد در استوری خود اعلام کرد که با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است و تا 5 روز منتظر استقلال می‌ماند تا به این تیم بازگردد و قرار خود را باشگاه خارجی فسخ کند، اما از آن 5 روز عارف حدود 9 روز گذشته است و نه باشگاه خارجی غلامی معرفی شده است و نه خبری از توافق استقلالی‌ها با او رسیده است.

1907004

این روند بلاتکلیفی در مورد سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی، دو دروازبان جوان استقلال، هم وجود دارد و یکی از آنها قطعا از استقلال جدا خواهند شد.

در عجایب نقل و انتقالاتی استقلال در این فصل باید به این نکته اشاره کرد که استقلال دو مرتبه با مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان به توافق رسید و دو تصویر متفاوت در دو بازه زمانی مختلف از توافق با محمدی در باشگاه استقلال به ثبت رسید!