وست هم برای فروش لوکاس پاکتا خواهان دریافت مبلغ قابل توجهی است

طرفداری | شب گذشته بود که گلوبو اسپورت از رسانه‌های معتبر برزیلی خبر از علاقه منچسترسیتی به لوکاس پاکتا و پیشنهاد 70 میلیون پوندی این باشگاه به وست هم داد. اما اکنون منابع انگلیسی نه تنها گزارش داده‌اند که سیتیزن‌ها تاکنون هیچ پیشنهادی نداده‌اند، بلکه رقم درخواستی چکش‌ها برای بازیکن‌شان را نیز بسیار بالاتر اعلام کردند.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، منچسترسیتی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای ارائه نداده، با این حال علاقه خیلی زیادی به جذب لوکاس پاکتا برای تقویت خط هافبک خود دارند. از طرفی وست هم نیز تمایلی به فروش بازیکن 25 ساله برزیلی‌اش ندارد و خود این باشگاه نیز اکنون به دنبال تقویت خط هافبکش پس از جدایی دکلان رایس است. همچنین اسکای اسپورتس در این‌باره گزارش داده چکش‌ها برای فروش پاکتا به سیتی، پیشنهاداتی مبلغی کم‌تر از 85 میلیون پوند (حدود 100 میلیون یورو) را در نظر نخواهند گرفت. با این حال خود بازیکن علاقه به این انتقال دارد.

گفتنی است پاکتا که در تابستان 2022 با حدود 51 میلیون پوند (با احتساب پاداش) از المپیک لیون راهی وست هم شد، در اولین فصل حضورش در انگلستان آمار 5 گل و 7 پاس گل در 41 بازی به ثبت رساند. او تا سال 2027 با چکش‌ها قرارداد دارد اما بندی در قراردادش وجود دارد که می‌تواند برای یک سال دیگر نیز تمدید شود.