به گزارش "ورزش‌ سه"، همانطور که هادی عقیلی مربی گل‌گهر در آخرین مصاحبه خود بر آن تاکید داشت، گل‌گهر پس از امیر قلعه‌نویی با تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان آماده حضور در لیگ برتر شده است.

در تصویر زیر می‌توانید ورودی و خروجی‌های پرتعداد گل‌گهر را در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم مشاهده کنید؛ موضوعی که این تیم را با شکلی متفاوت پس از سه سال که زیر نظر امیر قلعه‌نویی بوده، به لیگ برتر وارد خواهد کرد.

1907117
ورودی و خروجی‌های گل گهر در پنجره تابستانی

سیرجانی‌ها در اولین بازی خانگی خود و در حضور زنان و مهدی تاج به مصاف فولاد خوزستان می‌روند و سرمربی یونانی گل گهر تمام تلاشش را برای یک شروع رویایی در تیم جدید به کار خواهد گرفت.

مشکیبازیکنان مدنظر اوزونیدیس در آرایش 1-3-2-4
در خط دروازه رقابت شدیدی میان اخباری و فروزان برقرار است. در قلب خط دفاعی هم این رقابت میان علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، سامان فلاح و طاها شریعتی برقرار است، که به نظر می‌رسد شانس زاهدی و فلاح بیشتر از سایرین باشد.

1901851

مشکیخط میانی 
به نظر می‌رسد در آرایش مدنظر کادر فنی گل گهر، علیزاده و زنده روح دو هافبک دفاعی تیم باشند و یک خط جلوتر از آنها به ممی زاده، کوشکی و عاشوری فرصت داده شود.

مشکیتک بازیکن خط هجومی 
این انتخاب از میان اریک بایناما و شهیم خواهد بود که البته شانس بازیکن گابنی گل گهر به دلیل تجربه بالاتر بیشتر است.

1788492

*البته که در هفته اول ممکن است ترکیب‌های احتمالی با خطای زیادی همراه باشد، چرا که کادر فنی طی هفته‌های اخیر در تمرینات بازیکنان و شرایط بدنی و فنی آنها را زیر نظر داشته و به استثنای بازی‌های دوستانه که پشت درهای بسته برگزار می‌شود، مسابقه‌ای هم در جریان نبوده تا بتوان درباره آرایش و نفرات تیم‌ها با قاطعیت زیاد حرف زد.