به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی مهاجم اهل نوشهر متولد 19 فروردین 65 است و دیروز 36 ساله شد. او در کنار اکبر صادقی – مهرداد عبدی – حامد شیری و فرزاد زامهران غایب های نساجی در بازی قبلی یعنی مصاف با فولاد بودند اما این مهاجم با تجربه که تا به این جای کار 6 گل برای تیم نساجی به ثمر رسانده در بازی فردا شب می تواند در ترکیب تیم نساجی قرار بگیرد و در این صورت همه امیدهای نساجی به ساق پاهای این مهاجم مازنی خواهد بود.

در غیاب کریم اسلامی و در بازی با فولاد، عرفان گل محمدی در نوک خط حمله نساجی به میدان رفت و با وجود تلاش فراوان و ارایه بازی خوب نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند. نکته جالب اینکه نساجی با وجود بازی با 3 دفاع در خط حمله با یک مهاجم بازی می کند و به نظر می رسد از بین کریم اسلامی باتجربه و عرفان گل محمدی جوان در بازی فردا شب یک مهاجم در ترکیب تیم نساجی قرار بگیرد.

مصاف نساجی و استقلال در استادیوم آزادی در چارچوب لیگ برتر با نتیجه مساوی پایان یافت اما کریم اسلامی در بازی با پرسپولیس و در استادیوم آزادی زننده تک گل تیم نساجی روی پاس مرتضی منصوری بود. مصاف دو تیم اینبار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می شود و بر خلاف دو دیدار گذشته دو تیم در چارچوب لیگ برتر، باید برنده داشته باشد.