به گزارش "ورزش سه"، دو تیم هوادار و مس رفسنجان در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که نیمکت‌های دو تیم دگرگون شده و مسی‌ها با تفکرات ساکت الهامی به میدان می‌روند و محمود فکری سکان‌دار هوادار تهران شده است.

در بازی امروز تقابل دروازه‌بان‌های دو تیم نیز جذاب و دیدنی خواهد بود. حامد لک دومین فصل  حضور در مس رفسنجان را آغاز خواهد کرد. او که فصل پیش عملکرد خوبی در این تیم داشت برای این فصل نیز انگیزه‌های زیادی دارد.

1907591

در آنسوی میدان علیرضا حقیقی اولین بازی رسمی خود برای هوادار را انجام خواهد داد. او پس از جدایی از نساجی به تهران بازگشت تا شاگرد محمود فکری شود.

حقیقی و لک هر دو یک وجه اشتراک دارند و آن هم دور ماندن از پرسپولیس به واسطه درخشش فوق العاده علیرضا بیرانوند بوده است. لک دو فصل قابل قبول و پرافتخار را با پرسپولیس داشت اما با بازگشت بیرانوند مجبور شد جایی برود که فرصت بازی داشته باشد.

علیرضا حقیقی نیز که همواره به عنوان پسر پرسپولیس از او یاد می‌شود هیچ‌گاه پس از بازگشت به فوتبال ایران فرصت برگشت به اردوگاه سرخ را پیدا نکرد.

1907592

حال باید دید رویاریی جذاب گلرهای سابق پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی در نهایت با کامیابی کدامیک از آنها به پایان خواهد رسید.