به گزارش "ورزش سه"، امروز تاریخ و زمان اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS مشخص شد و فوق ستاره آرژانتینی 26 آگوست (4 شهریور) باید در زمین ردبولز نیویورک به میدان برود. ابتدا قرار بود 6 روز زودتر اینتر میامی برابر شارلوت قرار بگیرد ولی این بازی به تعویق افتاد. 

1907611

دلیل تعویق، رویارویی دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ کاپ است و در واقع قطعا یکی از این دو تیم به نیمه نهایی راه خواهد یافت و در فینال و یا بازی رده بندی حاضر خواهد بود. به این ترتیب این دو تیم نمی توانند 20  آگوست برابر هم قرار بگیرند و به این ترتیب آغاز کار مسی در لیگ فوتبال آمریکا برابر تیم نیویورکی خواهد بود.

1906552

دیروز باشگاه اینترمیامی با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «به ما اطلاع داده شد که بازی ما در لیگ MLS مقابل شارلوت اف‌سی که قرار بود 20 آگوست برگزار شود به تعویق افتاده است. علت این تعویق مسابقه ما و شارلوت در یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ است. کسانی که برای بازی روز 20 آگوست بلیت خریده‌اند با همان بلیت‌ها می‌توانند بازی را در تاریخ بعدی که اعلام می‌شود تماشا کنند".

مسی همراه با سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا توانسته در همین مدت کوتاه اینتر میامی را متحول کند و حالا بخت مسلم قهرمانی در لیگ کاپ هستند.