به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در دو فصل اخیر به دلیل درگیری با مصدومیت های مختلف نتوانسته درخشش لازم را در بارسلونا داشته باشد. او شروعی مثل یک پدیده بزرگ داشت و در تابستان 2019 زمانی که تنها 16 سال داشت، اولین بازی خود برای تیم اول بارسا را انجام داد و امیدهای زیادی را زنده کرد اما حالا شرایط او در بارسا تغییر کرده است.

1907612

 هرچند فاتی در بازی های اخیر بارسا توانسته گلزنی کند و به خصوص با گلی که در جام خوان گامپر به تاتنهام زد، خوشبینی ها را نسبت به خودش بالا برد اما گویا نظر ژاوی در مورد او عوض نشده است

مربی بارسا در پایان بازی گفت که تا پایان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و شاید به خاطر مشکلات مالی فاتی را بفروشند. اظهارنظری که باعث دلخوری شدید این بازیکن شده است.

1907042

دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو فاش شد که ژاوی به دنبال راهی برای جذب ژوائو فلیکس است و به مدیران باشگاه گفته که پیشنهاد معاوضه او با فاتی را با اتلتیکو در میان بگذارند. ژوائو جایی در ایده های سیمئونه ندارد و اخیرا صراحتا گفت که رویایش بازی برای بارسلوناست. ژاوی عاشق سبک بازی ژوائو است و حضور او در بارسا را برای فصل بعد کلیدی می داند. او مشتاق است فاتی را به اتلتیکو بدهد و در عوض ژوائو را بگیرد. 

مشخصا فاتی با این پیشنهاد در ابتدا مخالفت خواهد کرد ولی کسی چه می داند، شاید با اصرار باشگاه او در نهایت به این معاوضه تن بدهد.