به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان که در آخرین هفته فصل گذشته لیگ برتر بقای خود در سطح اول فوتبال ایران را به شکل معجزه‌آسا قطعی کرد، لیگ بیست و سوم را با یک رقابت حساس برابر استقلال شروع می‌کند و عبدالله ویسی اولین ترکیب خود را با حضور پرشمار بازیکنان جدیدش اعلام کرده است.

برزیلی‌های فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در آخرین مسابقه هفته اول فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان یک بازی سخت مقابل استقلال برگزار خواهند کرد و امیدوار به خلق شگفتی در شروع کارشان هستند.

فهد طالب، دروازه‌بان عراقی جدید صنعت نفت آبادان، در ترکیب دیدار با استقلال قرار گرفته است؛ عباس قاسم، دیگر بازیکن عراقی و خرید این تیم، هم در قلب خط دفاعی به همراه میثم تهی‌دست حضور دارد و یوسف وکیا و امیرمحمد پناهی در سمت راست و چپ دفاع هستند.

رحیم آلبوغبیش و حکیم نصاری، دو هافبک دفاعی آبادانی‌ها مقابل استقلال هستند که جلوتر از آنها، طالب ریکانی و حسین شنانی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند و علی یوسف و احمد شریعت‌زاده هم مهاجمان صنعت نفت هستند.

نفت آبادانترکیب صنعت نفت آبادان مقابل استقلال به این شرح است:

فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، علی یوسف و احمد شریعت‌زاده