به گزارش "ورزش سه"، شیوه جدید محاسبه وقت‌های تلف شده که پیش از این در مسابقات جام جهانی 2022 قطر مورد استفاده قرار گرفته بود، قرار است از ابتدای فصل جدید در چند لیگ معتبر اروپایی هم به کار گرفته شود. 

به این ترتیب زمان دقیق تلف شده روی بررسی صحنه‌ها توسط کمک داور ویدیویی، شادی پس از گل، تعویض‌ها، مصدومیت‌ها، کارت‌های قرمز، پنالتی‌ها و دیگر اتفاقات رایج در جریان بازی محاسبه خواهد شد. 

این موضوع مخالفت بسیاری را به همراه داشته و باعث شده که بسیاری از بازیکنان و سرمربیان نسبت به این شیوه جدید اعتراض کنند و مدعی شوند که طولانی شدن هر بازی تا 100 دقیقه به ضرر آنها است. 

1907924

اما وب نظری کاملا متفاوت در این باره دارد. او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت:« مردم باید این را درک کنند که مسائلی که پیش از این مدیریت می‌شد یا نادیده گرفته می‌شد، دیگر شامل چنین وضعیتی نخواهد شد. مهم است که داوران ما تمامی این مسائل را به درستی درک کنند. 

داوران ما برای مدتی طولانی چشم‌هایشان را روی چنین اتفاقاتی بستند، شاید با خودشان فکر کردند که بهترین راه همین است که دردسر درست نکنند و توجه زیادی را جلب نکنند اما حالا قدرت بیشتری دارند و باید تمامی اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهد را در نظر داشته باشند. 

چنین مسائلی باید به صورت کلی در ورزش ما تغییر کند. ما مصمم هستیم که به صورت جمعی عمل کنیم تا بهترین وضعیت ممکن را در زمین ایجاد کنیم و فوتبال مطمئنا با این شیوه بیشتر از هر زمان دیگری منصفانه خواهد شد.»