به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا گفته می‌شود کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس، در تماسی با لئوناردو بونوچی به او اعلام کرده که بعد از تصمیم مکس آلگری، سرمربی یووه، و تایید مدیریت ورزشی باشگاه او دیگر در یوونتوس جایی ندارد.

این صحبتهای جونتولی خشم بونوچی را به دنبال داشته و باعث شده او باشگاه ایتالیایی را تهدید کند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد مدافع 36ساله به هیچ وجه حاضر نیست یوونتوس را ترک کند. بونوچی به ارسال ایمیلی به باشگاه یوونتوس که توسط وکیل او امضا شده خواهان این شده که فورا نامش به فهرست بازیکنان تیم اضافه شود.

1908200

بونوچی با یوونتوس تا پایان فصل آینده قرارداد دارد. در گزارش گاتزتا ادعا شده که بونوچی در ایمیل خود یوونتوس را تهدید کرده که در صورت پاسخ منفی به درخواستش علیه یوونتوس به دادگاه شکایت کرده و طلب غرامت خواهد کرد.

این در حالی است که شایعاتی درباره احتمال انتقال بونوچی به لاتزیو و سمپدوریا مطرح شده است. به خصوص احتمال پیوستن او به سمپدوریا بالاتر به نظر می‌رسد، تیمی که در حال حاضر همبازی سابق او آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی هدایتش را بر عهده دارد. یکی دیگر از احتمالات پیوستن بونوچی به زوج قدیمی‌اش در خط دفاعی یووه، جورجو کیه‌لینی است که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد و پیراهن لس‌آنجلس اف‌سی را به تن دارد.

1908201