به گزارش ورزش سه، گل گهر با سه گل فولاد را شکست داد و به نوعی برای مدعیان قدیمی خط و نشان کشید. این تیم با زدن سه گل عملکرد قابل قبولی در بخش تهاجمی داشت و شاید این نتیجه را بتوان نوعی اعلام حضور برای یک مدعی جدید در لیگ  بیست و سوم تلقی کرد. علیرضا کوشکی وینگر جوان این فصل گل گهر است که از فولاد به این تیم پیوسته و  از اینکه با یک تیم حرفه‌ای قرارداد بسته خوشحال است، او که در بازی برابر فولاد برای تیمش پنالتی گرفت و زنده روح آن را تبدیل به گل کرد، مثل دیگر گل گهری‌ها انرژی لازم را از بازی اول گرفته و برای حضور در بازی دوم برابر پیکان آماده می‌شود.  

"باید کمی بگذرد تا بتوان در مورد بازی‌ها نظر داد چون در هفته‌های اول سخت است زیرا تیم‌ها هنوز چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ بدنی به آمادگی کامل نرسیده‌اند. خدا را شکر در بازی برای ما اتفاق خوبی افتاد و توانستیم با سه گل برنده باشیم. اتفاق مثبت این بود که در این بازی گل نخوردیم و با تلاش بچه‌ها و زحمتی که کشیدند توانستیم بازی را ببریم و خدا را شکر ۳ امتیازش را گرفتیم." این را مهاجم 23 ساله این فصل گل گهر می‌گوید.  

1907414

بولت هواداربازی با  تیم سابق 
کوشکی درباره فولاد تیم سابقش می‌گوید: "فولاد تیمی است که تقریبا یک فصل و نیم آنجا بودم و انگیزه زیادی داشتم که روبروی تیم سابقم بازی کنم. با اینکه تیم خوبی است و شاید سه گلی که خورد اتفاقاتی باشد که در فوتبال می‌افتد امیدوارم در ادامه مسير برای آن‌ها هم اتفاقات خوبی بیفتد و شکر خدا توانستم برای تیممان مثمر ثمر باشم."

بولت هواداربمب روحیه در سیرجان  
او درباره حضور هواداران خانم در ورزشگاه گفت: "هوادار در فوتبال به خصوص روی تیمی که در خانه بازی می‌کند و میزبان است تاثیر دارد. خدا را شکر بازی ما بازی اول بود و اولین حضور بانوان در ورزشگاه بود اتفاق مثبتی برای ما بود روحیه تیمی ما با وجود هواداران بیشتر شد خدا را شکر که توانستیم دلشان را شاد کنیم."

بولت هوادارشناخت از ابوالفضل تمجید از ماریوس   
درباره همکاری‌اش با ابوالفضل رزاق پور مدافع کناری گل گهر در این بازی گفت: "من و ابوالفضل (رزاق پور) یک مربی بسیار کار بلد و حرفه‌ای داریم و در آینده فوتبالی‌ها هم از تیممان و هم از مربیان بیشتر خواهند شنید. ما روی کار تاکتیکی بیشتر جلو می‌رفتیم من و ابوالفضل شناخت خوبی از هم داریم. با توجه به پیش فصلی که داشتیم و بازی‌هایی که انجام دادیم باعث شده بازی را با هم بهتر کار کنیم. کلا گل‌هایی که زدیم و پاس گل و پنالتی و... همه زحمت تیمی است. آن هم یک پنالتی بود که گل شد."

بولت هوادارپیشرفت می‌کنیم  
"من دو ماه است که اینجا هستم و گل گهر باشگاهی کاملا حرفه‌ای و خیلی سازماندهی شده است و از لحاظ فوتبالی تکمیل است و خیلی به دنبال پیشرفت هستند تا اتفاقات خوبی در باشگاه بیفتد و گل گهر سال به سال در رده بندی فوتبالی در جدول بالا قرار بگیرد و اتفاقات مثبتی بیفتد. من خیلی خوشحالم که با این تیم قرارداد بستم و به تیمی آمده‌ام که کاملا حرفه‌ای است و می‌تواند به پیشرفت بازیکن خیلی کمک کند." علیرضا کوشکی دو فصل پیش در پیکان به عنوان یک پدیده جوان مطرح شد و حتی پرسپولیس تمایل به جذبش داشت اما او به فولاد پیوست. کوشکی در ابتدای فصل به گل گهر پیوست و حالا به نظر می‌رسد یکی از مهره‌های موثر ماریوس اوزینیدیس برای جاه طلبی‌های گل گهر باشد.