به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که تیبو کورتوا در جریان تمرین رئال مادرید به شدت مصدوم شد و تقریبا فصل را از دست داد. او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و برای ریکاوری کامل به 9 ماه زمان نیاز دارد. در بهترین حالت او اواخر اوریل می‌تواند درون دروازه رئال قرار بگیرد و به سرعت مدیران رئال برای جذب یک گلر جدید دست به کار شدند.

1757564

علی رغم اینکه دیروز کارلو آنچلوتی از آندری لونین حمایت کرد ولی همچنین گفت که به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید هستند. فهرستی طولانی از دروازه‌بان‌ها به عنوان گزینه‌های جانشینی کورتوا مطرح شدند ولی طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، یاسین بونو (گلر سویا) و کپا گزینه‌های نهایی رئال هستند.

1908503

مشکل بونو این است که او در ماه ژانویه برای حضور در جام ملت‌های آفریقا نمی‌تواند رئال را همراهی کند و شاید 13 بازی را نیز از دست بدهد ولی کپا چنین مشکلی ندارد. 

گلر اسپانیایی چلسی در روزهای اخیر با بایرن وراد مذاکره شده بود ولی طبق ادعای اسکای آلمان، پس از رسیدن پیشنهاد رئال تغییر عقیده داد و امروز به اطلاع سران بایرن رساند که می‌خواهد به رئال برود. گویا او با باشگاه مادریدی برای انتقال قرضی تا پایان فصل به توافق کامل نیز رسیده است. کپا در دوره اول حضور زیدان در رئال نیز مورد توجه رئال قرار گرفت ولی بیلبائو را با رقمی هنگفت به مقصد چلسی ترک کرد تا گران‌ترین دروازه‌بان دنیا شود.