به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از پیروزی فوق العاده و روحیه بخشی که در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به‌دست آورد، شب گذشته در لالیگا به مصاف ختافه رفت و نهایتاً موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد تا شاگردان کارلو آنچلوتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شده باشند.

یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در بازی استمفوردبریج مدافع چپ فرانسوی این تیم یعنی فرلاند مندی بود. با این حال مدافع فرانسوی در دیدار شب گذشته رئال برابر ختافه حضور نداشت. برخی منابع مدعی شدند که مندی دچار یک مصدومیت عضلانی ‌شده اما کارلو آنچلوتی این موضوع را تکذیب کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از دیدار برابر ختافه گفت: "او نیاز به استراحت دارد. به همین دلیل تمرین نکرد. او مصدوم نیست. فردا خواهیم دید که آیا او هنوز خسته است یا خیر."

در همین راستا مارکا گزارشی در رابطه با وضعیت مدافع فرانسوی رئال مادرید منتشر کرده و مدعی شده که فرلاند مندی هیچ مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارد و در تمرین فردای این تیم پیش از دیدار برابر چلسی حاضر خواهد شد. براساس گزارش مارکا، مندی بدون هیچ مشکلی از ابتدا در ترکیب رئال مادرید مقابل چلسی قرار خواهد گرفت.