به گزارش "ورزش سه"، النصر توانست به لطف درخشش فوق ستاره پرتغالی خود، از سد الهلال گذشته و عنوان قهرمانی جام ملک سلمان را به دست بیاورد. کریستیانو در این بازی و در شرایطی که تیمش 10 نفره شده بود، هر 2 گل النصر را به ثمر رساند.

این بازی در وقت های عادی با تساوی یک – یک به پایان رسید ولی رونالدو موفق شد در وقت‌های اضافی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و در نهایت نیز این تیم با نتیجه 2 بر یک برنده از زمین خارج شد.

1908766

نکته نگران کننده برای هواداران النصر در دقیقه 113 رخ داد. جایی که در یک جدال بر سر توپ، کریستیانو رونالدو و محمد جحفلی روی زمین افتادند و نوک استوک‌های مدافع الهلال به صورت ناخواسته با زانوی CR7 برخورد پیدا کرد.

پس از این صحنه، رونالدو روی زمین افتاد و در شرایطی که از درد به خودش می پیچید و زانویش را گرفته بود، از کادر پزشکی درخواست کرد تا برای مداوای او، وارد زمین شوند.

1908765

خستگی شدید رونالدو و آسیب دیدگی او سبب شد تا رونالدو به وسیله خودرو برقی حمل بازیکنان مصدوم، به خارج از زمین و روی نیمکت تیم برده شود و در نهایت نیز او تعویض شد و جای خود را به علی الحسن داد.

1908767

این مصدومیت رونالدو باعث نگرانی هواداران النصر شد. البته حضور فوق ستاره پرتغالی در جشن قهرمانی و خوشحالی او با سایر بازیکنان، باعث شد تا طرفداران این تیم امیدوار باشند که آسیب دیدگی کریستیانو جدی نباشد.