به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته در عرض چند روز شرایط برای چلسی بسیار کابوس وار پیش رفت. شاگردان توماس توخل ابتدا با دریافت چهار گل از برنتفورد شکست خوردند و پس از آن چهارشنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 کار را در خانه به رئال مادرید واگذار کردند تا شرایط برای صعود آبی‌ها به نیمه نهایی بسیار دشوار شود.

با این حال چلسی روز گذشته با شش گل ساوتهمپتون را شکست داد تا پیش از دیدار برگشت برابر رئال مادرید، روحیه خوب تا حدودی به شاگردان توماس توخل بازگشته باشد. مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی درباره این پیروزی گفت: "ما هنوز تشنه چیزهای بیشتری بودیم و خود را بسیار قوی نشان دادیم که فکر می کنم بسیار مهم است. بدیهی است که وقتی 4-0 جلو افتادیم رویکردمان با ابتدای بازی تفاوت داشت.

ما بازیکنان دوست نداریم ببازیم و به آن عادت نداریم. مشخصا بعد از آن دو شکست تلخ عطش لازم را از خود نشان دادیم و در مقابل ساوتهمپتون سه امتیاز مهم کسب کردیم."

شانس چلسی برای بازگشت مقابل رئال مادرید: " بیایید ببینیم، هنوز 90 دقیقه برای بازی باقی مانده است. ما باید خیلی متمرکز و بسیار متواضع باشیم و خیلی سخت کار کنیم. سخت خواهد بود زیرا رئال مادرید است و ما دو گل عقب هستیم، اما امید خود را از دست نمی دهیم. ما می توانیم یک بازی عالی انجام دهیم."