به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد پیشنهاد مالی بارسلونا به رابرت لواندوفسکی احتمالا کمتر از دستمزدی است که این ستاره لهستانی در بایرن مونیخ دریافت می‌کند. در واقع اگر لواندوفسکی به دنبال حقوق و قراردادی هنگفت در سال‌های پایانی دوران ورزشی خود باشد، انتقال به بارسلونا آنهم در این حال و روز نه‌چندان خوب از نظر اقتصادی، راه حل مناسبی برای او نیست.
اما اگر این بازیکن به دنبال چالش جدیدی بوده و می‌خواهد بالاخره در لیگی بازی کند که سال‌ها به آن علاقمند بود، بارسلونا گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

همچنین نباید فراموش کرد مدیران باشگاه اسپانیایی تمایلی به درگیری با بایرن مونیخ ندارند و تنها در صورت عدم توافق رابرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد با بایرن برای جذب او اقدام خواهند کرد. همین حالا نیز روابط بین دو باشگاه بارسلونا و بایرن در بهترین حالت خود نیست و باشگاه کاتالونیایی نمی‌خواهد اوضاع را بدتر از این کند. اختلافی جزئی بین این دو باشگاه بزرگ در مورد پروژه سوپرلیگ وجود داشت و در شرایطی که بایرن مونیخ مخالف این پروژه بود، بارسلونا از آن حمایت می‌کرد. 

همچنین پرداخت دستمزد هنگفت رابرت لواندوفسکی برای بارسلونا چندان آسان نیست و این باشگاه ابتدا باید از شر حقوق چند بازیکن خلاص شده و در ادامه برای توافق با این ستاره لهستانی اقدام کند. با توجه به مجموع این شرایط، به نظر می‌رسد پروسه انتقال لواندوفسکی به بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود. البته رقم خوردن این اتفاق غیرممکن نیست، اما بارسلونا باید موارد زیادی را برای خرید این گلزن باتجربه رفع و رجوع کند.