به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو امشب در شهر طائف و در فینال جام باشگاه‌های عربی یکی از بهترین روزهای خود از زمان حضور در عربستان و باشگاه النصر را تجربه کرد.

دو تیم النصر و الهلال به فینال این جام راه یافته بودند و امشب در استادیوم ملک فهد شهر طائف به مصاف هم رفتند. با پایان نیمه اول که بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید نیمه دوم نیمه کریس رونالدو بود و او دو گل به ثمر رساند که دومین گل او آفساید اعلام شد. بازی در پایان وقتهای قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا کار به دو وقت اضافه کشیده شود.

ویدئو: 307598

در وقت اول اضافه رونالدو بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و بعد از برخورد شوت سنگین فوفانا به تیر دروازه الهلال با یک ضربه سر دروازه این تیم را باز کرد. رونالدو در ادامه مسابقه در یک برخورد آسیب دید و زمین را ترک کرد اما دو گل او در این مسابقه کافی بود تا زردپوشان النصر به قهرمانی برسند.

ویدئو: 307602

این اولین قهرمانی کریس رونالدو از زمان پیوستن به النصر بود. در واقع اسطوره پرتغالی از سال 2021 که با یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا شده بود تا امروز جام دیگری را بالای سر نبرده بود. رونالدو درحالیکه جام قهرمانی این تورنمنت را به دست گرفته بود و بسیار خوشحال بود اولین جام خود در قاره آسیا را بالای سر برد.

1908840

تیم ملی پرتغال که کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی‌اش را به بازو می‌بندد کمی بعد از این قهرمانی کریستیانو با انتشار یک توییت به او تبریک گفت. تیم ملی ایتالیا خطاب به سی‌آرسون نوشت:" کریستیانو رونالدو امروز دبل کرد و قهرمان جام باشگاه‌های عربی برای النصر شد". حساب توییتری تیم ملی پرتغال عکسی از رونالدو با پیراهن تیم ملی این کشور را هم در این توییت منتشر کرد.

1908837