به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب روبروی الهلال قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 

این پیروزی به معنای کسب اولین عنوان قهرمانی النصر از زمان جذب رونالدو بود و این بازیکن را بسیار خوشحال کرد، خصوصا که درخشش او باعث شد که این جام قهرمانی روی دست بازیکنان تیمش بالا برود. 

این ستاره پرتغالی در بازی شب گذشته هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نقش مهمی را در این قهرمانی ایفا کرده باشد. او همچنین پیش از این بازی هم موفق شده بود چهار گل را وارد دروازه حریفان کند و همین باعث شد که به عنوان آقای گل این مسابقات با شش گل انتخاب شود. 

1909080

رونالدو پس از پایان این دیدار با انتشار تصاویری از خودش که او را در حال انجام شادی پس از گل و همچنین در دست داشتن جام قهرمانی نشان می‌داد، خوشحالی‌اش را به صورت کامل ابراز کرد. 

او در این پست در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:« بسیار به این که توانستم به این تیم کمک کنم که این جام مهم را برای اولین بار فتح کند افتخار می‌کنم! از همه اعضای این باشگاه که در دستیابی به این موفقیت مهم کمک کردند و همچنین از خانواده و دوستانم که همیشه کنارم هستند تشکر می‌کنم. هواداران ما حمایتی فوق العاده داشتند! این جام به شما هم تعلق دارد!»

رونالدو با وجود درخششی که در این بازی داشت، در کمال تعجب به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب نشد و این عنوان به میلینکوویچ ساویچ رسید. این اتفاق حواشی‌اش را به دلیل اعتراض این بازیکن به عدم دریافت این جایزه در این دیدار به همراه داشت.