به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول دوران فوتبالش همیشه یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌ها برای هواداران فوتبال و همچنین افرادی بوده که به صورت حرفه‌ای و جدی این ورزش را دنبال نمی‌کنند. 

او شب گذشته موفق شد اولین جامش را پس از پیوستن به باشگاه النصر عربستان به دست آورد و با گلزنی در فینال جام باشگاه‌های عرب به کسب این عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد. 

این ستاره پرتغالی که پیش از این هم به عنوان کاربری که بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت شناخته می‌شد، حالا رکورد جدیدی را در این عرصه به نام خودش ثبت کرده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 

کریستیانو حالا به تنها فردی در این شبکه اجتماعی تبدیل شده که 600 میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و این رکورد را ساعتی پیش با رسیدن تعداد دنبال کنندگانش به این عدد به نام خودش ثبت کرد. 

1909099

در حال حاضر هیچ ورزشکار، سیاستمدار، بازیگر، خواننده و چهره سرشناسی نیست که به اندازه او دنبال کننده داشته باشد و تنها صفحه رسمی اینستاگرام در این شبکه است که با 651 میلیون دنبال کننده بالاتر از او قرار دارد. 

این موضوع باعث شده که رونالدو گرانقیمت‌ترین تبلیغات را هم در اینستاگرام داشته باشد و هر بار چندین میلیون یورو صرفا از طریق تبلیغات و همکاری‌های تجاری که در این شبکه اجتماعی دارد درآمد کسب کند. 

همانطور که انتظار می‌رود، نزدیک‌ترین رقیب او در این عرصه هم لیونل مسی است که فاصله زیادی با رونالدو دارد و حدود 118 میلیون نفر کمتر او را دنبال می‌کنند.