به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته دوم لیگ برتر روز سه شنبه با انجام دو دیدار آغاز می شود و در یکی از آنها، تیم فوتبال آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل استقلال خوزستان قرار می گیرد که قضاوت این مسابقه را حسین زمانی، داور قمی برعهده دارد.

حسین زمانی که نخستین قضاوت لیگ برتری خود را چهار سال قبل در لیگ برتر انجام داد و فصل گذشته نیز در سطح اول فوتبال ایران فعالیت داشت، نخستین قضاوت خود در فصل ۰۳-۱۴۰۲ را در دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان تجربه می کند.

این داور جوان و آینده دار که آخرین بار در دیدار فصل گذشته بین مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به عنوان داور وسط فعالیت داشت و پس از آن هم در لیگ یک دیدار حساس چادرملو اردکان و چوکا تالش را قضاوت کرد، از سوی کمیته داوران به عنوان داور مسابقه آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان انتخاب شده است.

1909115

حسین زمانی در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر و بازی پر گل استقلال تهران و تراکتور تبریز به‌عنوان داور چهارم فعالیت داشت و در هفته اول فصل جدید نیز داور چهارم مسابقه تیم‌های ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان بود.

گفتنی است، مسابقه تیم های آلومینیوم و استقلال خوزستان از ساعت ۲۰ روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می شود که علاوه بر حسین زمانی به‌عنوان داور وسط، حسن ظهیری و محسن حکیم کمک‌های او هستند و مهرداد خسروی داور چهارم و ایرج نظری ناظر داوری است.