5 دروازه بان لیگ برتری در هفته اول مسابقات دروازه خود را بسته نگه داشتند

دو تیم مدعی پرسپولیس و استقلال موفق شدند در بازی اول خود در لیگ 23 دروازه خود را بسته نگه دارند.

به گزارش طرفداری، هفته اول لیگ 23 حرفه ای به پایان رسید و تیم های لیگ برتری مقابل حریفان خود به میدان رفتند. به جز هافبک ها و مهاجمان هر تیم که سعی داشتند با ارسال پاس گل و گلزنی چهره متمایزی از خود نشان داده و نام خود را در جدول بهترین گلزنان و بهترین پاسورهای لیگ به ثبت برسانند، دروازه بان های هر تیم نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دروازه شان را بسته نگه داشته و به نوعی کار خود را با کلین شیت آغاز کنند. طبیعی است هدف آن ها رسیدن به جایزه دستکش طلایی است که البته طی چند فصل اخیر اهدای آن در هاله ای از ابهام بوده است.

فراموش نکنیم تیم ملی فوتبال ایران خیلی زود باید در رقابت های سنتی و همیشه حساس قاره ای جام ملت‌های آسیا شرکت کند و بی تردید تمام دروازه بان های لیگ برتری تلاش خواهند کرد تا کنار نام های سنتی و همیشه حاضر در اردوی ملی پوشان نام خود را به عنوان پدیده و چهره ای تازه به امیر قلعه نویی معرفی کرده و به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شوند.

مرور نتایج هفته اول رقابت های لیگ 23 حرفه ای نشان می دهد 5 تیم لیگ برتر در اولین بازی خود دروازه‌شان را بسته نگه داشته اند. پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان، هوادار و گل گهر تیم هایی بودند که عملکرد خوبی در خط دفاع و دروازه داشته و موفق شدند گلی دریافت نکنند.

اسامی دروازه‌بانان این تیم‌ها همان نام های آشنا هستند و هنوز چهره تازه ای در لیگ موفق نشده در همان هفته اول خودنمایی کند. علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، حامد لک و علیرضا حقیقی دروازه بان هایی هستند که رقابت را برای بهترین بودن از همان هفته ابتدایی آغاز کرده اند و باید دید در ادامه راه و در همین هفته دوم از رقابت ها، کدام یک می توانند این وضعیت را حفظ کرده و کدامیک از دیگران عقب خواهند افتاد.

به نظر شما در هفته دوم لیگ شاهد حضور یک نام و چهره تازه وارد در این 5 ضلعی خواهیم بود؟