سرمربی بنفیکا امیدوار است که این باشگاه با فروش نونیز به سود هنگفتی دست پیدا کند. 

بنفیکا، داروین نونیز را ژائو فلیکس جدید می داند.

طرفداری - دیلی میل | داروین نونیز یکی از پرتقاضاترین مهاجمان فوتبال است؛ کسی که 31 بار در فصل جاری با پیراهن بنفیکا گلزنی کرده و هر روز پتانسیل بیشتری از خودش نشان می دهد. هنوز مشخص نیست که آیا بنفیکا در تابستان امسال نونیز را می فروشد یا خیر اما اگر او جدا شود، آنها به دنبال مبلغی سنگین هستند، چیز در حدود 113 میلیون پوندی که سال 2019 از اتلتیکو مادرید برای ژائو فلیکس دریافت کردند. نلسون وریسیمو (سرمربی بنفیکا) در پاسخ به این سوال که آیا نونیز می تواندبا وضعیتی مانند فلیکس به فروش برسد گفت:

خودتان چه فکر می کنید؟ داروین بازیکن فوق العاده ای است، او از خودش کیفیت لازم را نشان داده و کمک زیادی به تیم می رساند و البته که بنفیکا هم به او کمک فراوانی کرده است. او هنوز جوان است و پتانسیل زیادی دارد، مشخصا با این عملکرد و مخصوصا نمایش های او در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه های بزرگ اروپایی به او علاقه مند می شوند. 

در پایان این فصل یا فصل بعد سرنوشت وی مشخص خواهد شد، این هم البته به عملکردش بستگی دارد. طبیعتا امکان خروج او وجود دارد. به عنوان یک هوادار بنفیکا، امیدوارم او با قیمتی مشابه به فلیکس از باشگاه جدا شود

.