به گزارش ورزش سه، پس از تغییرات رخ‌داده در سازمان خصوصی‌سازی و انتخاب مالک رحمتی به عنوان رئیس این سازمان و در شرایطی که رئیس پیشین، حسین قربان‌زاده، ماه‌ها در صدر اخبار فوتبالی قرار داشت، به نظر می‌رسد تغییر رویه‌ای در سازمان خصوصی‌سازی رخ داده و این نهاد حاکمیتی فعلا علاقه چندانی به ادامه مسیر پیشین ندارد.

بنابر اطلاعات و اخبار روزهای گذشته و خاموش شدن ماجراهای مربوط به مسیری که سازمان خصوصی‌سازی برای خصوصی شدن دو باشگاه در نظر گرفته بود، اینطور به نظر می‌رسد که سیاست جدید، سپردن این باشگاه به شرکت مادر تخصصی (وزارت ورزش) و اداره آن به شکلی است که سابق بر این انجام می‌شد.

1909322

این در شرایطی است که کیومرث هاشمی که خود سابقه سرپرستی فدراسیون و همچنین نامزدی ریاست فدراسیون را نیز داشته، به تازگی به عنوان سرپرست وزارت ورزش منصوب شده و به زودی رای اعتماد خود را از مجلس شورای اسلامی خواهد گرفت تا پس از رسمیت بخشی به مقام وزارت خود، شرایط را در این دو باشگاه در نظر بگیرد.

هاشمی هفته گذشته و در جریان مراسم روز خبرنگار تاکید کرد که ساماندهی وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از اولویت‌های مهم کاری او محسوب می‌شود؛ دو باشگاهی که به نظر نمی‌رسد دولت قصد جدایی کامل از آنها را داشته باشد.