به گزارش "ورزش سه" بعد از نمایش درخشان حسین پورحمیدی در مصاف با پرسپولیس، اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران ابتدا درباره‌ی شرایط مسابقه توضیح داد و گفت: تیم ما قبلاً هم فکر می‌کنم ثابت کرده است که این کار را بهتر از بقیه تیم‌ها انجام می‌دهد، فکر می‌کنم سومین برد تیم آلومینیوم مقابل پرسپولیس بود؛ اصلاً کار راحتی نیست، آن‌هم بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی. همه‌ی اهالی فوتبال می‌دانند که کار بسیار سختی است و بچه‌های ما عالی کار کردند و باغیرت بازی کردند و امیدوارم که این روند در جام حذفی ادامه پیدا کند و به قهرمانی ختم شود.

نامداری درباره‌ی عملکرد حسین پورحمیدی پاسخ داد: در 5-6 سال گذشته با دروازه‌بانان خیلی خوبی کار کرده‌ام و الان در لیگ پخش هستند و عملکرد آن‌ها را دنبال می‌کنم، اما حسین پورحمیدی یکی از بهترین دروازه‌بانانی است که من با او در این مدت کار کردم و قطعا آینده روشنی دارد و این نوید را به فوتبال ایران می‌دهم که یک دروازه‌بان بسیار خوب و مطمئن در راه تیم ملی انشالله خواهد بود.

مربی دروازه‌بانان آلومینیوم در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به وقت‌کشی پورحمیدی گفت: هواداران اعتراض‌شان چیز دیگری بود، آن‌ها گفتند که لطفا مقابل استقلال هم این‌گونه بازی کنید؛ در میانه بازی، حسین پورحمیدی یک مصدومیتی در ناحیه کتف دارد و واقعا به زور می‌آید و بازی می‌کند و من در تمرینات هم می‌بینم که کتف خودش را می‌گیرد. در بازی با پرسپولیس هم در یکی دو صحنه مصدوم شد و خیلی وقت تلف نکرد اما من با او صحبت می‌کنم تا حساسیت‌ها کم شود.

اشکان نامداری در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره‌ی داوری گفت: من صحنه‌های پنالتی را ندیدم اما قطعاً آقای داور از همه‌ی ما به صحنه‌ها نزدیک‌تر بوده‌اند.